Komentarze (0)
Na czym polega dystrybucja ulotek w miejscu innym od miejsca działania firmy oraz agencji reklamowej, która je zaprojektowała. Kluczowe pojęcie stanowi tu transport. Najłatwiej jest promować biznes za pomocą ulotek w jednym miejscu, czyli w mieście, gdzie siedziba główna firmy się znajduje, a także wiedzie życie najliczniejsze grono odbiorców na oferty i usługi. Nie ma niestety sytuacji w biznesie idealnych, a do położenia potencjalnego klienta trzeba się zawsze dostosować. Jeśli dystrybucja ulotek przygotowywana jest z innego miasta, niż to, w którym przeprowadza się organizację projektu trzeba nastawić się na współpracę zdalną. Za pomocą poczty internetowej można konsultować między sobą wygląd i treść projektu. Wspólne zdanie jest bardzo ważne pomiędzy projektującym, a kupującym. Kompromis zobowiązuje do jak najwartościowszego wykonania projektu. Można drukować robocze próby, porównywać czcionki i kolory. Wszystkie te zabiegi mają na celu wprowadzenie na rynek wzorowego modułu promocyjnego, jakim niewątpliwie jest ulotka. Później należy opracować system promocji. Zdecydować, kto takie ulotki na ulicy powinien wręczać przechodniom. Czy potrzebny będzie do tego strój cywilny, czy też zdecydujemy się na strój roboczy z wyszczególnionym logosem.